۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

قربانی دیگر؛ این بار دختری 7 ساله



او پس از سرقت گوشواره‌هاي دخترم و آزار و اذيت وي

متواری شد

مرد جنايتكار كه پس از ربودن دختر هفت ساله او را مورد آزار و اذيت قرار داده بود، هنگام فروش گوشواره‌هاي قرباني دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، هفته گذشته مردي به دادسراي شهرستان زرند رفت و راز جنايت سياه را فاش كرد. او به مأموران گفت: «امروز دختر هفت ساله‌ام سرگرم بازي در مقابل خانه بود كه مردي او را به بهانه پرسيدن آدرس سوار خودرويش كرده و به محلي خلوت كشاند.
او پس از سرقت گوشواره‌هاي دخترم و آزار و اذيت وي متواري شد.» پس از اين شكايت با دستور دادستان زرند تيمي از مأموران رسيدگي فوري به پرونده را در دستور كار قرار داده و مرد شيطان‌صفت را هنگام فروش گوشواره‌هاي سرقتي دستگير كردند. يك خودروي سرقتي نيز از او كشف شد. متهم نيز در بازجويي‌ها به جنايت سياه اعتراف كرد.
قاضي محسن نيك‌ورز – جانشين دادستان عمومي و انقلاب شهرستان زرند – با اشاره به اين خبر گفت: متهم در بازجويي‌ها به هشت فقره سرقت خودرو در شهرهاي راور، بافق، يزد، كرمان و زرند اعتراف كرده است. وي با توجه به فصل گرما و تعطيلي مدارس از خانواده‌ها خواست نسبت به پوشش بچه‌هاي خود دقت لازم را داشته باشند تا زمينه ارتكاب افراد سودجو و وقوع جرم از بين برود.
قاضي نيك‌ورز همچنين از مردم خواست به هيچ عنوان بچه‌ها را همراه با دستبند، گردنبند يا گوشواره طلا بيرون از خانه رها نكنند.سایت اخبار کودکان جهان 28 شهریور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر