۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

پدر شکاک دختر۱۴ساله اش را خفه کرد


پدر:

در حالی که دخترم هنوز خواب بود، روسری را برداشتم.

در یک لحظه روسری را دور گردنش پیچیدم و

آنقدر فشار دادم تا جان باخت.

مردی که به خاطر سوءظن، دختر ۱۴ ساله خود را در خواب خفه کرده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

به گزارش آفتاب، اوایل خرداد امسال زنی با ماموران پلیس شیراز تماس گرفت و خبر داد دختر ۱۴ ساله اش به نام الف به طور ناگهانی جان باخته است. بلافاصله بعد از این تماس ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات را آغاز کردند.

پدر الف که در طی ماهای اخیر با وی اختلاف داشت مورد بازجویی کارآگاهان چنایی قرار گرفت، این مرد وقتی فهمید علت اصلی مرگ مشخص شده و نمی تواند واقعیت را منکر شود، توضیح داد که چگونه دختر ۱۴ ساله اش را به قتل رسانده است.

او درباره انگیزه اش گفت: دخترم تا سال گذشته خیلی خوب بود. درس می خواند و کاری هم به کار کسی نداشت. همیشه معدل بالایی می آورد. اما از یک سال پیش رفتار وی بسیار تغییر کرده بود. از مدتی قبل دخترم از مدرسه دیر به خانه می آمد و هر بار از او توضیح می خواستم بهانه های مختلفی می آورد. از آن به بعد رابطه من و دخترم تیره شد و کار به جایی رسید که حتی وی از خانه فرار کرد.

وقتی او را پیدا کردم و به خانه بازگرداندم دیگر هیچ اعتمادی به او نداشتم و فکر می کردم وی با پسران رابطه نامشروع دارد تا اینکه چند روز پیش الف گفت حالت تهوع دارد. چون این حالت در او از بین نمی رفت، مطمئن شده بودم دخترم باردار است. از وقتی این مساله در ذهنم نقش بسته بود آرامش نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم این لکه ننگ را از بین ببرم.

صبح روز حادثه وقتی همسر و دختر کوچکم برای انجام کاری از خانه خارج شدند در حالی که دختر ۱۴ ساله ام هنوز خواب بود، روسری را برداشتم. در یک لحظه روسری را دور گردنش پیچیدم و آنقدر فشار دادم که فرزندم جان باخت.

پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

به گزارش مهر، مرد جنایتکار قرار است به زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه قرار بگیرد. هرانا 07 اسفند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر