۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

دختر 13 ساله فومنی قربانی سیل شد


معاون عمران استاندار گیلان گفت: یک دختر 13 ساله دانش‌آموز در سیل فومن جان خود را از دست داد.
محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت وقوع سیل در گیلان اظهار کرد: به دلیل شدت بارندگی بیشتر شهر‌های گیلان دچار سیل‌زدگی شدند.
وی، رودبار، سیاهکل، دیلمان، فومن، صومعه‌سرا، رشت، لنگرود، آستانه‌اشرفیه و... را از جمله شهرهای دچار سیل‌زدگی استان عنوان کرد.
این مسئول با بیان اینکه بیشترین ضرر ناشی از سیل متوجه کشاورزان شده است، تصریح کرد: خزانه‌های برنج کشاورزی و اراضی تازه نشا کاری شده بر اثر سیل تخریب شدند.
وی، اضافه کرد: در بازدید از فومن نیز یک دختر دانش‌آموز 13 ساله به هنگام بازگشت از مدرسه به همراه سیل روانه شد و جان خود را از دست داد و حادثه‌ غم‌انگیز را رقم زد.
اکبرزاده با اشاره به اینکه مرگ این دختر تنها تلفات ناشی از سیل در گیلان بوده است، تصریح کرد: 18 استان کشور درگیر سیل شدند و این سیل بی‌سابقه بوده است.
وی، از تشکیل جلسه فوق‌العاده در ساعت 12 شب گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسه فوق‌العاده ستاد بحران به دلیل اهمیت موضوع با حضور تمام مدیران و فرمانداران برگزار شد.
معاون عمران استاندار گیلان درباره وضعیت راه‌های استان اذعان کرد: اکنون تمام راه‌های اصلی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد و برخی راه‌های فرعی روستایی بر اثر سیل مسدود شده بود که یکی از پس از دیگری بازگشایی می‌شوند.
وی، درباره خسارات ناشی از وقوع سیل خاطرنشان کرد: هنوز برآورد نهایی صورت نگرفته است اما بیش از یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به استان وارد آمده است. خبرگزاری فارس 31 فروردین


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر