۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

سرنوشت تاسف بار دو کودک روستایی!

ارسال از: لیلا سعادت
آن زمان 12 سال بيشتر نداشتم که از طريق 2 دوست ديگرم
به کشيدن ترياک روي آوردم و سپس مصرف کريستال را امتحان کردم.


جام حوادث؛ کودک خردسالي بودم که پدرم را از دست دادم و مادرم با مرد ديگري ازدواج کرد. وقتي مورد تحقير همکلاسي هايم قرار مي گرفتم که مي گفتند آن مرد پدر تو نيست!
دوست داشتم دست به کارهايي بزنم که خودي نشان بدهم. به خاطر برنامه کارتوني «علي کوچولو» دوستانم مرا کوچولو صدا مي کردند ولي من مغرور بودم با پدر ناتني ام نساختم به همين خاطر نزد مادربزرگم رفتم او پير بود و کاري به کارم نداشت.
در همين روزها بود که دايي ام هم زنش را طلاق داد و نزد مادربزرگم آمد اما بدبختي هاي من از زماني آغاز شد که دايي ام سيگارش را داد تا برايش روشن کنم آن موقع در کلاس اول راهنمايي تحصيل مي کردم از آن روز به بعد هميشه سيگارهاي دايي ام را روشن مي کردم و به بهانه هاي مختلف چند پک بيشتر مي زدم اين حادثه موجب شد تا براي خريد سيگار دست به دزدي بزنم.

به همراه 2 همکلاسي ديگرم ترک تحصيل کرديم و من چوپان شدم آن زمان 12 سال بيشتر نداشتم که از طريق 2 دوست ديگرم به کشيدن ترياک روي آوردم و سپس مصرف کريستال را امتحان کردم.
 13 ساله بودم که به جرم چندين فقره سرقت دستگير شدم اما اهالي روستا به خاطر مادر و مادربزرگم از شکايتشان صرف نظر کردند ومن آزاد شدم. ولي ديگر براي تامين هزينه هاي سنگين اعتياد چاره اي جز سرقت نداشتم.
با 2 دوست ديگرم که آن ها هم کريستالي بودند باندي را تشکيل داديم و به ويلاها دستبرد مي زديم. البته تا الان محل هاي 61 فقره از سرقت ها را به ماموران نشان داده ام اما کريستال تمام وجودم را در 17 سالگي تخريب کرده است و کمتر چيزي را به خاطر مي آورم. ولي من که ديگر به آخر خط رسيده ام به پدر و مادرها مي گويم سعي کنند نيازهاي مادي فرزندانشان را در حد معقول برطرف کنند.
به نيازهاي تفريحي نوجوانان توجه کنند و کمي از وقت خود را براي تفريح و سرگرمي فرزندانشان صرف کنند و با آنان به تفريح بروند. صاحبان ويلاها هم نبايد، ويلاهاي خود را بدون نگهبان رها کنند آدم هايي مانند من وقتي که خمار مي شوند ديگر به چيزي جز سرقت فکر نمي کنند اگر باغ ويلاها حصارهاي محکمي داشته باشد و موارد ايمني رعايت شده باشد، شايد سرقتي رخ ندهد.
ولي اي کاش آن روز دايي ام سيگار لعنتي را به دستم نمي داد تا در تنگراه زندگي قرار نمي گرفتم.

 1391/12/12 
http://jamnews.ir/fa/FullStory/News/?NewsId=155291&CatID=19







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر