۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

تهدید دو زندانی سیاسی نوجوان در زندان بهبهان از سوی زندانیان خطرناک

فرستنده: فرید عرب پوریان

فرهاد اکبری فضلی و فرید اکبری فضلی


دو برادر ۱۹ و ۲۱ ساله :

جرم:  توهین به رهبری




فرهاد اکبری فضلی و فرید اکبری فضلی دو برادر ۱۹ و ۲۱ ساله که پیش‌تر در بهمن‌ماه سال ۸۹ بازداشت شده و به اتهام توهین به رهبری به ترتیب به ۷ و ۹ ماه حبس تعزیری محکوم شده بودند، روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه جهت اجرای حکم خود به زندان بهبهان منتقل شدند. فرهاد اکبری در زمان بازداشت اول خود، ۱۷ ساله بوده و کودک محسوب می‌شده است. وی با اتهامات امنیتی به مدت ۱ ماه تحت بازجویی ماموران اطلاعات قرارداشته است. این دو زندانی  محبوس در زندان بهبهان که به اتهام توهین به رهبری بازداشت شدند در معرض تهدیدات زندانیان عادی وابسته به ریاست زندان قرار دارند.

«فرهاد اکبری فضلی» و «فرید اکبری فضلی» که از سوی دادگاه انقلاب بهبهان به ترتیب به ۶ و ۷ ماه حبس تعزیری محکوم شدند از دو هفته پیش به زندان بهبهان جهت اجرای حکم صادره منتقل شدند.
مسئولین زندان بهبهان که اصل تفکیک زندانیان را رعایت نکردند این دو زندانی سیاسی را به همراه مجید دری دیگر زندانی سیاسی در میان زندانیان با جرائمی چون قتل و مواد مخدر قرار دادند.

این زندان که به مانند سایر زندانهای دارای باندهای متشکل از زندانیان خطرناک وابسته به مسئولین زندان دارد اخیرا با دستور برخی از مسئولین اقدام به تهدید این دو زندانی سیاسی کردند.
 هرانا 10 مرداد 1391


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر