۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

باز هم اتوبوس «راهيان نور» واژگون شد ( راهیان گور)

فرستنده : بهرام پنیاد بور
 
 
 
 چند تا اتوبوس دیگه باید چپ بشه تا شما
 
 
 
 
این بازدید‌های مسخره را تعطیل کنید
 
 



اتوبوس راهیان نور دانش اموزان سیستانی در محور شیراز به گچساران واژگون شد. بر اثر این حادثه 14 نفر زخمی شدند.

مهر در این باره نوشت: اتوبوس راهیان نور دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در محور شیراز به گچساران واژگون شد.
این اتوبوس که حامل دانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهر نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به سمت مناطق عملیاتی جنوب بود، در منطقه "خان احمد" در 30کیلومتری شهر گچساران دچار حادثه شد.

در این حادثه که بعداز ظهر امروز چهارشنبه اتفاق افتاد، 14نفر زخمی شده اند ولی هیچ گزارشی مبنی بر کشته شدن سرنشینان این اتوبوس اعلام نشده است.

ایسنا از این حادثه نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه «خان‌احمد» گچساران در محور نورآباد- گچساران خبرداد.

محمدرضا قنبری گفت: این واژگونی منجر به مصدوم‌شدن 14 مسافر اتوبوس شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس با 40 دانش‌آموز دختر در قالب کاروان راهیان‌نور از استان سیستان و بلوچستان به مقصد مناطق عملیاتی در حرکت بود، اظهارکرد: این تصادف در ساعت 13:27 روز چهارشنبه در یک پیچ در منطقه خان احمد گچساران رخ داد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از 14 مصدوم این حادثه یک تن راننده اتوبوس، سرپرست کاروان و 12 تن دیگر دانش‌آموزان بودند که دو مصدوم سرپایی درمان و مرخص شدند و حال دو مصدوم دیگر نیز وخیم است.

قنبری اضافه کرد: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به همراه نهادهای امدادی به محل تصادف اعزام شدند.   بازتاب 01 آذر ماه  
 
دوباره اتوبوس راهیان نور چپ کرده و تعداد دیگری دانش آموز زخمی و احتمالا کشته شدند. تا کنون هیچ عذرخواهی رسمی ( استعفا پیش کش) از سوی وزرات آموزش و پرورش انجام نشده است. این در حالی است که با چپ شدن اتوبوسی در مصر وزارتخانه مربوطه زیر سوال رفت و مورد بازخواست قرار گرفت و در نهایت وزیری استعفا کرد.
حال سوال اینجاست که تا کی این روند ادامه دارد؟ دردانه‌های زندگی ما پرپر می شوند و خم به ابروی شما نمی آید ؟   کمیته دفاع از حقوق کودک و نوجوان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر