۱۳۹۱ آبان ۱۵, دوشنبه

جزیيات قتل‌هولناک نيلوفر۱۱ساله ومادرش

 
همسرم گفت: قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد 
 
 
 به سمت وی حمله کردم و خفه‌اش کردم .
 
 دخترم از مدرسه به خانه آمد و جسد مادرش را دید
 
 
می‌خواست فریاد بزند که وی را هم خفه کردم.
 

بازپرس حسيني از شعبه ويژه قتل دادسراي كرج در تشريح حادثه دلخراش قتل مادر و دختر ۱۱ ساله‌اش گفت: ساعت ۵/۵ عصر سه‌شنبه ۱۸ مهرماه سال جاري گزارش قتل خانوادگي در محدوده ماهدشت كرج به پليس ۱۱۰ مخابره شد و تيم ويژه‌اي براي صحنه اعزام شدند.

پس از تحقيقات ميداني كارآگاهان جسد زني را در حمام ديدند و پيكر بي جان دختر ۱۱ ساله‌اي كه لباس مدرسه بر تن داشت را از پشت در اتاق پيدا كردند.

غلام پدر نيلوفر كه خود دست به اين جنايت وحشتناك زده بود در همان صحنه قتل با اعترافات هولناكي به بازپرس حسيني گفت: ۴۳ ساله هستم. دو ماه پيش زنم را طلاق دادم. امروز وقتي همسرم براي ديدن دخترم آمده بود به وي پيشنهاد دادم باز با هم عروسي كنيم اما وي قبول نكرد و گفت: قصد ازدواج با مرد ديگري را دارد من نيز عصباني شدم و در يك لحظه خون جلوي چشمانم را گرفت و به سمت وي حمله كردم و خفه‌اش كردم خيلي ترسيده بودم.

جسد همسرم را به داخل حمام بردم. چند دقيقه‌اي بعد دخترم كه مدرسه بود وارد خانه شد و جسد مادرش را ديد مي‌خواست فرياد بزند كه وي را هم خفه كردم.

وي افزود: «وقتي همه چيزم را از دست دادم سعي كردم به پليس زنگ بزنم و اعتراف كنم. اين كار را هم انجام دادم و چون مي‌دانستم قرار است اعدام شوم دست به خودكشي زدم. با تزريق هوا با استفاده از سرنگ براي مردن لحظه شماري مي‌كردم. اما انگار تقدير و سرنوشت طور ديگري رقم خورد. پليس بموقع در صحنه جرم حاضر شد و من نتوانستم خودكشي كنم.»

دهقان صاحبخانه غلام كه تازه ۲ ماهي بود خانه‌اش را براي اجاره در اختيار وي قرار داده بود درباره روز حادثه به خبرنگار شوك گفت: ما اصلاً متوجه ورود زن سابق غلام به خانه‌اش نشديم و در چند ساعتي كه آنها با هم دعوا مي‌كردند متوجه قتل همسر و دختر غلام نيز نشديم تا اينكه غلام خودش آمد و به ما گفت كه چه كاري كرده است!

و حتي از ما خواست كه به پليس زنگ بزنيم. مدير مدرسه نيلوفر نيز از وقوع چنين حادثه‌اي اظهار تأسف كرد و گفت: نيلوفر كلاس پنجم بوده و تازه در مدرسه ما ثبت نام كرده بود.

بر اساس این گزارش، وي عامل مرگ دلخراش نيلوفر را خشونت و حس انتقامجويي پدرش دانست و گفت: متأسفانه بسياري از بچه‌ها گرفتار خشونت‌هاي والدين خود هستند كه در آن آسيب‌هاي زيادي به جسم و روحشان وارد مي‌شود. جان نیوز 15 آبان



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر