۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

حکم اعدام برای یک نوجوان دانش آموز در تهران

فرستنده خبر: میترا کفایت حقیقی 


حکم اعدام یک نوجوان به نام فرزاد به اتهام قتل در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران صادر شد.
به گزارش روزنامه تهران امروز، درگیری پیامکی دو پسر دانش‌آموز با قتل یکی از آن‌ها پایان یافت. این حادثه ۱۷ مهر سال گذشته به ماموران پلیس شهرری اطلاع داده شد که پس از حضور در محل دریافتند، پسر ۱۷ ساله به نام امیر بر اثر اصابت ضربه کارد به قتل رسیده است.
متهمان در بازجویی به قتل اعتراف کرده و پرونده آن‌ها برای محاکمه به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
در جلسه دادگاه فرهاد با اعتراف به قتل گفت: مقتول با مهرزاد دچار اختلاف شد و ساعت هشت شب باهم در میدان شهرری قرار گذاشتند. من هم همراه مهرزاد به محل قرار رفتم. آنجا آن‌ها با هم درگیر شدند من هم وارد درگیری شده و با ضربه کارد ضربه‌ای به مقتول زدم که باعث مرگش شد.
در ادامه نیز مهرزاد در جایگاه قرار گرفت و گفت: من و امیر در یک مدرسه درس می‌خواندیم و با هم دوست بودیم. اختلاف ما بر سر یک پیامک اشتباهی که من به مقتول دادم شروع شد. روز حادثه چند بار برای هم پیامک تهدیدآمیز فرستادیم. به خاطر ترس از مقتول دوستم را همراه خود به محل قرار بردم که در آنجا این جنایت رخ داد.
قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و فرهاد را به اعدام محکوم کردند. مهرزاد هم به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم شد. هرانا 07 آذر ماه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر