۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

و بازهم کودک آزاری قربانی گرفت



جسم نیمه‌جان علی همراه با

  کبودی‌، زخم‌های کهنه‌ و جدید، آثار سوختگی‌های متعدد،

سوختگی‌ پا با آتش سیگار و تجاوز جنسی

دو شب قبل مردی کودکی ۹ساله خود را به بیمارستان رساند و مدعی شد پسرک زمین خورده و از حال رفته است. وضعیت بد کودک باعث شد بلافاصله پرستاران و پزشکان بیمارستان باهنر کرج بالای سر کودک حاضر شوند. آنها وقتی او را مورد معاینه قرار دادند متوجه شدند جراحات این کودک بر اثر زمین خوردن یا افتادن از بلندی نیست بلکه او شکنجه شده و مورد آزار‌های شدید قرار گرفته است.

وقتی پرستاران به پرونده این کودک مراجعه کردند متوجه شدند این بچه ۹ سال دارد و نامش علی است و پدرش او را به بیمارستان رسانده است بنابراین بهترین کسی که می‌توانست در مورد علی اطلاعاتی به پرستاران بدهد و بگوید چرا این کودک تا این حد آثار سوختگی و کبودی دارد، پدرش بود. از بلندگوی بیمارستان چندین بار پدر علی به پذیرش فراخوانده شد اما فایده‌ای نداشت چراکه این مرد بعد از رساندن علی به بیمارستان متواری شده ‌بود.

حالا دیگر شکی برای پرستاران باقی نمانده‌ بود که علی قربانی کودک‌آزاری شده است. جسم نیمه‌جان پسربچه بار دیگر به دقت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد این کودک آثار کبودی‌ها و زخم‌های کهنه‌ای دارد و نشان می‌دهد او در زمان‌های مختلف مورد آزار جسمی قرار گرفته‌ است. همچنین آثار سوختگی‌های متعددی روی بدن این کودک وجود داشت. سوختگی‌ها بیشتر روی پاهای علی مشهود بود و فاش می‌کرد این کودک با آتش سیگار شکنجه ‌شده‌ است. بعضی از این سوختگی‌ها بر اثر مرور زمان درمان شده‌ اما جای آن باقی مانده ‌بود ولی بعضی‌های دیگر هنوز تازه ‌بود و زخم و تاول داشت.

در ادامه به دستور پزشک معالج علی به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و دستگاه‌ها بر بدن نحیف و زخمی این کودک وصل شد و پزشک معالج دستور داد آزمایش‌های لازم برای تشخیص علت بیهوش شدن علی انجام شود اما دقایقی بعد سوت ممتد دستگاه‌ها پرستاران را به بالای سر پسربچه فراخواند. این صدا خبر می‌داد علی دیگر جان ندارد. با این حال پرستاران و پزشکان بلافاصله‌ دستگاه شوک را بر بدن این کودک وصل کردند تا شاید بتوانند او را احیا کنند اما نتوانستند و قلب علی برای همیشه از تپش ایستاد.

زمانی که پرستاران داشتند دستگاه‌ها را از بدن علی جدا می‌کردند و جسم بی‌جان او را برای تنظیم گزارش مرگ بررسی می‌کردند متوجه شدند آثاری شبیه به تجاوز روی بدن این کودک دیده می‌شود. بنابراین در گزارش مرگ علی نوشته ‌شد احتمال دارد این کودک مورد آزار جنسی هم قرار گرفته ‌باشد.

به گزارش شرق، با اعلام خبر این واقعه از سوی حراست بیمارستان، ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل کرج در جریان قرار گرفتند و جسد علی به دستور بازپرس به پزشکی قانونی انتقال یافت تا درصد آسیب وارده به این کودک، مدت‌زمانی که او مورد آزار قرار می‌گرفته‌ و علت اصلی مرگ تعیین شود. این درحالی است که پدر علی هم تحت تعقیب قرار گرفته‌ و تحقیقات برای بازداشت او ادامه ‌دارد. هرانا 26 دیماه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر