۱۳۹۱ خرداد ۱۱, پنجشنبه

نامادری پسر 4 ساله خانواده را کشت

نامادری اعتراف کرد که


با ضربات متعدد چاقو فرزند 4 ساله همسرش را کشته است


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه تأسف‌انگیز که با تلاش و پیگیری پلیس آگاهی پارس‌آباد عصر امروز به سرانجام رسید، نامادری قاتل دستگیر شد و به قتل پسر چهار ساله همسرش اعتراف کرد.
فرمانده نیروی انتظامی پارس‌آباد در بیان جزئیات این حادثه دلخراش گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر رخداد یک فقره قتل در یکی از محلات شهر پارس‌آباد عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر شده و اقدام به بررسی موضوع کردند.
علی درویشی افزود: در این حادثه پسر چهار ساله با ضربات متعدد چاقو آغشته به خون در واحد مسکونی به حال خود رها شده بود که به دنبال این حادثه اظهارات پدر مقتول مبنی بر احتمال دست داشتن نامادری فرد مورد تعقیب و پیگیری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بعد از بررسی‌های متعدد نامادری این فرزند که 22 ساله است در حالی که قصد خودکشی و انداختن خود به داخل رودخانه را داشت، به همت پلیس مرزبانی و آگاهی پارس‌آباد در حین ارتکاب این عمل دستگیر شد و با انتقال به پلیس تحقیقات و بررسی آغاز شد.
به گزارش فارس، فرمانده پلیس پارس‌آباد خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه و بازسازی صحنه قتل متهم به قتل پسر چهار ساله اعتراف کرد و گفت که با ضربات متعدد چاقو او را کشته است.
وی در ادامه اضافه کرد: پرونده این نامادری برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شده است تا حکم لازم در این زمینه صادر شود. خبرگزاری فارس 12 خرداد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر