۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

قتل جوان ۲۴ ساله بدست نیروی انتظامی پس از بازداشت در یک جشن


حبیب الله تیموری  دستبند زده شده بود و


ستوان خلیل رضایی بر روی سینه وی نشسته شلیک کرد

ماموران  برادر وعموی مقتول را که  بدنبال انتقال او به بیمارستان بودند را


دستگیر و به پاسگاه منتقل کرده و اقدام به ضرب و شتم شدید آنها نمودند



جوان ۲۴ ساله بنام حبیب الله تیموری اهل روستای بدرانلو (در فاصله ۱۵ کیلومتری بجنورد) درحالی که دستبند زده شده بود، با شلیک گلوله مامور نیروی انتظامی بر روی سینه اش کشته شد.
۱۳ اردیبهشت سال جاری، فردی بنام حبیب الله تیموری ۲۴ ساله اهل روستای بدرانلو (در فاصله ۱۵ کیلومتری بجنورد) که در دادگاه به اتهام نزاع بصورت غیابی به تحمل ۸ سال حبس محکوم شده بود توسط یک مامور نیروی انتظامی به قتل رسید.
حبیب الله تیموری در حالی با اصابت چند گلوله ستوان سوم خلیل رضایی به قتل میرسد که دستبند زده شده بود و نامبرده (مامور) بر روی سینه وی نشسته بود.
گفتنی‌ست، قاتل حبیب الله تیموری (ستوان سوم خلیل رضایی) تاکنون بازداشت نشده و دادستان با بازداشت وی مخالفت کرده است و این موضوع باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی در بین احالی بدرانلو شده است.
یکی از شاهدان به گزارشگر هرانا گفت: "رئیس پاسگاه بدرانلو با کسب اطلاع از اینکه امشب در روستا عروسی است و حبیب الله نیز در مراسم خواهد بود، به همراه معاون خود و یک سرباز و با پوشیدن لباس شخصی وارد عروسی می شوند و با شناسایی حبیب الله به دستانش دستبند می زنند. در همین موقع حبیب الله که تشخیص نداده بود افراد لباس شخصی مامور نیروی انتظامی هستند و نمی دانست آنها که هستند و چه میخواهند مقاومت میکند. مامورین نیز با وی درگیر می شوند و حبیب الله زیر دست و پای مأمورین می افتد مأمورین تا توانسته اند او را کتک زدند (طوری که تمام بدنش کبود شد ودستها و پاهایش شکست) و سپس با نزدیک شدن مردم برای جدا کردند آنها (چون مردم هم خبر نداشتند داستان از چه قرار است) مأمور اخطار می کند: (که اگر جلو بیایید حبیب الله را خواهم کشت.) متأسفانه در همین حین مردم صدای شلیک چند گلوله از فاصله کمتر از نیم متر را میشنوند. (چون مأمور روی قفسه سینه حبیب الله نشسته بود) تیرها کار خود را میکنند و حبیب الله در جا کشته میشود."
ماموران حاضر در صحنه برادر و عموی مقتول را که تلاش کرده بودند این جوان را به بیمارستان برسانند دستگیر و به پاسگاه منتقل کرده و اقدام به ضرب و شتم شدید آنها نمودند به طوری که برادر مقتول از چند جا بخیه خورده و شکستگی و پارکی در بدنش دارد.
این شاهد عینی در ادامه افزود:"پدر و مادر حبیب الله هردو کشاورز بوده و از انسانهای خوشنام منطقه میباشند و این موضوع اهالی بدرانلو را سخت جریحه دار کرده و خشمگین کرده است و از اینکه قاتل در مقابل زن و کودک دست به قتل وی زده و هم اکنون نیز بدون هیچ محاکمه یا بازداشتی آزاد است؛ عصبانی هستند."
لازم به ذکر است، خانواده حبیب الله تیموری خواستار بازداشت سریع قاتل و همچنین رسیدگی قضایی سریع به موضوع تحت عنوان قتل عمد می باشند. هرانا 7 خرداد 1391





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر