۱۳۹۱ خرداد ۱۱, پنجشنبه

مرگ دختر در شلیک معمایی پدر



شلیک در خانه روستایی که در آن فائزه دختر 15 ساله‌ خانواه کشته شد


 3 سناریوی معمایی پیش روی پلیس قرار داد


به گزارش ايران پدر فائزه وقتی دید دخترش هدف قرار گرفته با شلیک به زیر چانه خود می‌خواست خودکشی کند که زنده ماند.

این حادثه مرگبار صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه در روستای محمد آباد دودانگه در حوالی ساری رخ داد ;i در جریان آن شلیک دو گلوله از یک اسلحه کمر‌شکن شکاری دختر 15 ساله را کشت و مرد 50 ساله‌ای را روانه بیمارستان کرد.

بنا بر این گزارش؛ در حالی که ساکنان روستای محمد‌آباد منطقه دودانگه ساری مرکز استان مازندران هنوز از خواب سحرگاهی بیدار نشده بودند و فضای این منطقه کوهستانی پر از سکوت بود ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای آرامش صبحگاهی را بر هم زد.
روستایی ها که از شنیدن صدای این تیر شوکه شده بودند از خانه بیرون ریخته و به کوچه‌‌ها دویدند.

در حالی که روستائیان هنوز در شوک شلیک نخست بودند لحظه‌ای بعد صدای شلیک دوم شنیده شد. مردم که با شنیدن صدای گلوله نخست تصور دیگری کرده بودند و احتمال می دادند صدا از خارج از روستا بوده و از تفنگ شکارچیان باشد؛ این بار اطمینان پیدا کردند تیراندازی داخل روستا و در خانه یکی از همسایه‌‌ها رخ داده است.

روستائیان می‌دانستند حادثه ناگواری رخ داده است و سریع دهیار منطقه را در جریان قرار داده سپس دوان‌دوان خودشان را به خانه‌ای که صدای شلیک‌‌ها از آنجا شنیده شده بود رساندند.
صدای ضجه‌های زنان و کودکان داخل خانه مردی به نام یوسفعلی نشانه شومی داشت و این در حالی بود که دهیار جوان روستا مأموران پلیس 110 را در جریان قرار داده بود. هنوز دقایقی از رسیدن مردم روستا به داخل حیاط خانه مرموز نمی‌گذشت که خودروی پلیس آژیر‌کشان وارد محله شده و خود را به جمعیت رساند.

مأموران به‌سرعت با راهنمایی یکی از اهالی وارد خانه روستایی شدند. حادثه ناگواری رخ داده بود. اصابت گلوله‌ای به یک دختر جوان وی را به کام مرگ کشانده بود و در چند متری وی مرد میانسالی با صورت خون‌آلود روی زمین دراز کشیده و از درد به خود می‌پیچید.
مأموران پلیس با تماس تلفنی، بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان مازندران را در جریان این شلیک مرگبار قرار دادند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که گلوله‌های شلیک شده از نوع ساچمه‌ای بوده و از یک اسلحه شکاری کمر‌شکن شلیک شده است. گلوله نخست از فاصله نزدیک قلب دختر را نشانه رفته بود و شلیک بعدی به زیر چانه پدر خانواده اصابت کرده و پس از متلاشی کردن قسمتی از فک به گونه‌اش اصابت کرده و آسیب جدی به صورت وارد کرده بود.
دقایقی بعد از آغاز تحقیقات قضایی و جنایی با حضور مأموران اورژانس پیکر نیمه جان پدر خانواده به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال داده شد اما معاینات حکایت از آن داشت که دختر 15ساله در همان لحظه نخست اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود.

از آنجایی که پدر خانواده قادر به حرف زدن نبود عموی این دختر روستایی به تشریح ماجرای شلیک‌ها پرداخته و مدعی شد: برادرم معلم بازنشسته است و 50 سال سن دارد. روز حادثه زود از خواب بیدار شده بود تا اسلحه شکاری‌اش را تمیز کند. گاهی اوقات به صورت تفریحی به شکار می‌رفت. دخترش خوابیده بود و نمی‌دانست که در لوله اسلحه‌اش گلوله‌ای وجود دارد، تقریباً کار رسیدگی به اسلحه تمام شده بود که ناگهان گلوله‌ای شلیک شده و درست به قلب دخترش خورد. برادرم با دیدن پیکر خون‌آلود دختر 15 ساله‌اش و این که وی دیگر نفس نمی‌کشید؛ غمگین شده و بلافاصله گلوله‌ای را در لوله تفنگ قرار داده و لوله آن را زیرگلویش گذاشت و بی‌معطلی شلیک کرد تا به زندگی خودش هم پایان دهد اما انگار عمرش به این دنیا بود و زنده ماند.

این ادعا‌ها در حالی مطرح شد که یکی دیگر از اهالی خانواده بر این نکته تأکید داشت که معلم بازنشسته درگیر بیماری روحی و روانی بوده و تحت تأثیر همین بیماری دختر نوجوان خود را در خواب هدف گلوله قرار داده است.

از سوی دیگر سناریوی دیگری از این حادثه نیز در روستا مطرح شده که با دو اظهار نظر قبلی متفاوت بوده است؛ بنابراین با دستور بازپرس پرونده، تیمی از آگاهی مأموریت یافتند تا با بررسی دقیق زوایای مختلف ماجرا راز چگونگی و علت وقوع حادثه را فاش کنند.  سایت تابناک 02 خرداد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر