۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

مرد معتاد پسر ۴ساله همسرش را کشت

فرستنده:مهدیه آبائی
«متین» بر اثر کودک آزاری



به قتل رسیده است.


مرد معتادی پس از مصرف شیشه پسر چهارساله همسر خود را بلند کرده و به زمین کوبید و موجب مرگ وی شد.
بنا به گزارش آفتاب، ساعت ۱۹ روز ۱۴ دی سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع قتل یک کودک چهارساله در بیمارستان سوم شعبان به کلانتری نبرد اعلام شد.
پس از تحقیقات مشخص شد کودک چهارساله‌ای به نام «متین» که توسط مادر و مادر بزرگش به بیمارستان منتقل شده بر اثر کودک آزاری به قتل رسیده است.
متین کودک چهارساله قبل از ورود به بیمارستان هیچ‌گونه علایم حیاتی نداشت و آثار زخم نیز در نواحی گردن او مشهود بود که بنا بر اعلام پزشکان حداکثر در ۲۴ ساعت گذشته ایجاد شده بود.
پزشکی قانونی علت مرگ کودک چهارساله را «صدمات متعدد ناشی از اصابت جسم سخت» اعلام کرد.
ماموران که فهمیده بودند پریسا مادر ۳۱ ساله متین و شوهر ۳۲ساله‌اش به نام محمود اعتیاد شدیدی به مصرف انواع موادمخدر به‌ویژه کراک و شیشه دارند در ادامه دریافتند محمود علاوه بر اعتیاد در محل سکونت خود واقع در منطقه خاوران به همراه تعدادی دیگر اقدام به بسته‌بندی و خرید و فروش موادمخدر می‌کند.
به گزارش شرق، متهم به کارآگاهان گفت: متین بیماری صعب‌العلاج پوستی داشت. روز حادثه در حالی‌که شیشه زیادی مصرف کرده بودم، او دایما به دلیل بیماری‌اش بی‌تابی و گریه می‌کرد. کارهای او باعث عصبانیت شدید من شد و باعث شد او را بلند کنم و به زمین بکوبم سپس او را خواباندم تا مادرش نفهمد چه کرده‌ام اما روز بعد متوجه شدم متین تکان نمی‌خورد و تشنج کرده است. پریسا با کمک مادرش متین را به بیمارستان برد و من هم فرار کردم.  هرانا 02 تیر ماه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر