۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

تجاوز به نوجوان 17 ساله



دام سياه مرد همسايه براي

 

 پسر 17 ساله

 

آیابازهم دستگاه قضا بمنظورکنترل

 

شدت بخشیدن به احکام شرعي را توصيه مي کند؟


مردي كه به انگيزه نامعلوم، پسر 17 ساله همسايه‌اش را در دام شيطاني 2 دوستش گرفتار كرده بود به همراه همدستانش تحت تعقيب پليس شهرستان شهريار قرار گرفت.

هفته گذشته اين جوان 17 ساله با حضور در اداره آگاهي شهريار از 2 جوان آزارگر شكايت كرد و به پليس گفت: چند روز پيش در منطقه پل فرديس كرج منتظر تاكسي بودم كه خودرويي مقابلم توقف كرد.

در همين موقع با مشاهده راننده كه پسر همسايه‌مان بود، سوار خودرو شدم.شاكي اضافه كرد: دقايقي بعد از حركت راننده، او مرا به 2 مرد مسافر كه از دوستانش بودند، معرفي كرد اما پس از طي مسافتي راننده پس از گفت‌وگوي تلفني با فردي خود را بشدت عصباني نشان داد و ادعا كرد پدرش بيمار شده و بايد به بيمارستان شهر برود.

شاكي با اشاره به ربوده شدن خود از سوي 2 مسافر ـ دوستان راننده ـ گفت: راننده پس از آن از من خداحافظي كرد و با سوار شدن به يك خودروي عبوري از محل دور شد و يكي از دوستانش رانندگي خودرو را به عهده گرفت تا مرا به مقصد برساند. وي افزود: در ميانه راه، مرد جوان به بهانه اين كه ترافيك است، تغيير مسير داد و به درخواست‌هاي من براي متوقف كردن خودرو توجهي نكرد و با سرعت به سمت بيابان‌هاي شهر رفت. شاكي ادامه داد: در همين موقع همدست راننده با چاقويي كه در اختيار داشت، مرا تهديد به مرگ كرد. با توقف خودرو هر دو نفر مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و از من فيلم تهيه كردند.

تهديد شاكي به پخش فيلم سياه

شاكي ادامه داد: متهمان پس از آن در مقابل يك ساختمان نيمه‌كاره مرا از خودرو بيرون انداختند و متواري شدند. آنها چند روز بعد نيز در تماس تلفني از من خواستند چند ميليون تومان به يك شماره حساب واريز كنم، در غير اين صورت فيلم تهيه شده را در شهر پخش مي‌كنند.با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه و آغاز تحقيقات، ماموران ابتدا با حضور در خانه جوان همسايه ـ يكي از متهمان فراري ـ و تحقيق از خانواده‌اش متوجه شدند پدرش بيمار نبوده و چند روزي است فرزندشان به خانه مراجعه نكرده است. تلاش براي دستگيري 3 متهم فراري ادامه دارد. تابناک 5 تیر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر