۱۳۹۰ آبان ۲۳, دوشنبه

امام زمان گفت دخترم حرام‌زاده است و بايد او را بكشم !



پدر با یک جلد قران در زیر بغل


 فرزند 6 ساله‌اش را كشت.


اين مرد كه خود را پدر قرباني 6 ساله معرفي كرد، درباره علت قتل كودكش مدعي شد:«من «امام زمان» هستم، از تهران به همراه دخترم، ريحانه به جمكران و زيارت حضرت معصومه رفته بوديم، قصد داشتيم از آنجا به بروجرد، محل زندگي پدرم برويم كه در بين راه به من الهام شد كه دخترم حرام‌زاده است و بايد او را بكشم.»
- مدعي دريافت وحي
به گزارش «محبت نیوز» به نقل از اعتماد،  قتل دختر 6 ساله به دست پدرش در استان اراك، خبري بود كه ماموران 110 اين استان را در ساعت 10:50 صبح پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه به 2 كيلومتري شهرك اميركبير كشاند. اين خبر از طريق تماس كارگري در يكي از بيابان‌هاي نزديك اين شهرستان داده شده بود. اين حادثه در كيلومتر 45 جاده اراك ـ قم اتفاق افتاد.
مردي كه با پليس تماس گرفته بود در توضيحات خود گفت: كارگر يكي از زمين‌هاي اطراف اراك است كه حين كاركردن مردي را مشاهده كرده كه درحال دفن كردن جنازه‌يي خونين در بيابان‌هاي همانجا بوده است و پس از آن با يك دستگاه خودروي وانت پيكان از محل متواري شده است. با گزارش اين مرد، ماموران كلانتري «خيرآباد» در جريان قرار گرفتند و وانت پيكاني كه در طول مسير گزارش شده بود را رويت و ضمن توقف اين خودرو مرد 35 ساله‌يي به نام «جواد» را بازداشت كردند. با كشف جسد و تعيين صحت گزارش دريافتي نيز كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي استان مركزي به محله حادثه آمدند. در تحقيقات اوليه اين مرد بزه انتسابي را قبول كرده است.
پس از دستگيري اين مرد و شناسايي محل كشف جسد، اين مرد كه خود را پدر قرباني 6 ساله معرفي كرد، درباره علت قتل كودكش مدعي شد: «من «ولي‌عصر» هستم، از تهران به همراه دخترم، ريحانه به جمكران و زيارت حضرت معصومه رفته بوديم، قصد داشتيم از آنجا به بروجرد، محل زندگي پدرم برويم كه در بين راه به من الهام شد كه دخترم حرام‌زاده است و بايد او را بكشم.» اين پدر 35 ساله درباره چگونگي قتل دختر 6 ساله خود گفت: «ابتدا گلوي او را بريدم، ولي بعد از اينكه مشاهده كردم او دست و پا مي‌زند و براي اطمينان از حصول مرگ او با سنگ چندين ضربه به سرش زدم تا بالاخره صدايش قطع شد. بعد هم او را دفن كردم.»
ماموران در بازرسي از خودروي او موادمخدر از نوع شيشه كشف كردند. نخستين گمانه‌زني‌هاي پليس براين پايه شكل گرفته است كه اين فرد در پي توهم حاصل از مصرف موادمخدر دختر خود را به قتل رسانده است.
بنا به گفته ماموران حاضر در صحنه، آنها براي نجات كودك 6 ساله مقداري از خاك را كنار زدند تا اگر كودك هنوز زنده است او را نجات دهند ولي با سر تقريبا متلاشي شده او مواجه شدند. افراد حاضر در صحنه حادثه درباره اين پدر 36 ساله گفتند: «او كه قدي حدود 185 سانتي‌متر دارد، در نخستين مكالمه‌اش با مسوولان حاضر در محل گفت كه «بالاخره تمام كرده است يا نه؟!» اين مرد خيلي مصمم بوده و يك قرآن زير بغلش بود و مدام مي‌گفت من امام زمان هستم. مدتي قبل به ترياك و كراك اعتياد داشتم ولي به لطف خدا ترك كردم. اين موضوع هم در شريعت من است كه كودك حرام‌زاده را بكشم.»اين پدر درباره مادر بچه‌اش گفته، او به جرم زنا و قتل در زندان است.
به گفته شاهدين در محل حتي دستبندي به دست اين مرد 36 ساله زده نشده بود. جاي زخمي روي صورتش مشاهده مي‌شد كه خودش اعلام كرده بر اثر درگيري با پليس درگذشته ايجاد شده است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر