۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

پدر معتاد خود و دخترانش را به آتش کشيد



اجساد سوخته 3 تن، در کنار یکدیگر یافته شد.

پدر معتاد با حبس‌ دو دخترش در اتاق خواب، خود و آنان را به آتش کشید. آتش‌نشانان در ساعت 19:59 شب گذشته از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک فقره آتش‌سوزی در خیابان نعیمی واقع در منطقه قلعه‌مرغی قرار گرفتند. آتش‌نشانان با حضور در صحنه حادثه ضمن مهار این آتش‌سوزی که در یک واحد مسکونی رخ داده بود اجساد سوخته 3 تن را در حالی که در کنار یکدیگر قرار داشتند در یکی از اتاق‌های خواب این واحد مسکونی یافتند.
با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد که اجساد این افراد صددرصد سوخته است به گونه‌ای که حتی تشخیص جنسیت اجساد، امکانپذیر نبود. در حالی که بررسی برای تشخیص هویت اجساد سوخته ادامه داشت و با توجه به اعلام عمدی بودن حریق توسط آتش‌نشانان، موضوع به ماموران کلانتری 161 ابوذر منتقل شد که با توجه به نوع حادثه، عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی به همراه قاضی کشیک قتل به محل حادثه فراخوانده شدند.
تحقیقات اولیه ماموران نشان داد که پدر این خانواده به نام «احمد» که به موادمخدر از نوع شیشه معتاد بوده است دو دختر خود به نام «مبینا» 8 ساله و «تینا» 9 ساله را به آتش کشیده است. تحقیقات ماموران نشان داد که این فرد حدود هشت ماه پیش نیز همسر خود را که صندوقدار یکی از فروشگاه‌های معتبر پایتخت است با چاقو مجروح کرده و پس از آن نیز اقدام به خودزنی کرده بود که این فرد پس از بهبودی مدعی شده بود که توبه کرده و بر این اساس توانسته بود همسر خود را به ادامه زندگی متقاعد کند. ماموران در تحقیقات از همسایگان نیز دریافتند که در روز حادثه «احمد» همسر خود را به محل کار رسانده و پس از بازگشت همسایگان صدای مشاجره وی با دو دخترش را شنیده‌اند که پس از دقایقی صدای انفجار و شعله‌های آتش و دود ساختمان مسکونی را فرا می‌گیرد.
پلیس در بررسی‌ها دریافت که همسایه‌ها پس از وقوع آتش‌سوزی در آپارتمان را شکسته و متوجه ‌شدند که حریق تنها در یکی از اتاق‌های خواب ایجاد شده است که با استفاده از کپسول اقدام به مهار کردند. همسایه‌ها برای اطفای حریق با موانعی در پشت در اتاق خواب مواجه شدند و در حالی که تلاش‌ها برای ورود به اتاق خواب ادامه داشت آنان تنها ناله‌های ضعیف دختران را از پشت در می‌شنیدند. همسایه‌ها در حالی اجساد سوخته‌شده این افراد را پیدا کردند که پدر این خانواده با آرنج خود یکی از دختران و با استفاده از پاهایش دختر دیگر را نگه داشته بود تا آنان به بیرون فرار نکنند.خبرگزاری ایسنا 02 آذرماه 1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر