۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

ماجرای سارق شدن دختر 12 ساله




روز حادثه با دگرمادرم مرا با او ديد. پس ازمشاجره 



 مرا به زور به خانه آورد و كتكم زد.

دختر 12 ساله‌اي پس از مشاجره با مادرش و فرار از خانه، هنگام سرقت دستگير شد.
چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهريار تماس گرفت و از دستگيري يك دختر 12 ساله به اتهام سرقت خبر داد.
دقايقي بعد، ماموران با حضور در محل كه يك مركز خريد است، دختر متهم به سرقت را براي تحقيقات به مركز پليس منتقل كردند.
 دختر نوجوان به پليس گفت: چندي پيش با دختري آشنا شدم كه به پسري علاقه‌مند شده بود و براي تفريح با يكديگر به بوستان‌هاي شهر مي‌رفتند. مادرم با اطلاع از دوستي من با دختر غريبه، خواست براي هميشه ارتباطم را با او قطع كنم، اما به حرف‌هاي مادرم توجهي نكردم.
وي اضافه كرد: دوستي من با دختر غريبه ادامه داشت تا اين كه روز حادثه مادرم دوباره مرا با او ديد. پس از مشاجره با هر دو نفرمان، مرا به زور به خانه آورد و كتكم زد. پس از مشاجره با مادرم، هراسان از خانه بيرون آمدم تا نزد عمه‌ام در يكي از شهرهاي شمالي بروم.
فرار تا سرقت‌هاي سريالي
دختر 12 ساله با اشاره به سرقت‌هاي سريالي از مغازه‌هاي مركز خريد شهر گفت: يك ساعتي در خيابان‌ها سرگردان بودم. پولي براي خريد غذا و تهيه بليت سفر نداشتم. بنابراين تصميم به سرقت گرفتم تا اين كه به عنوان مشتري وارد يك مركز خريد شدم.
وي اضافه كرد: يك بار اموال مغازه‌ها را از پشت ويترين نگاه كردم و بعد به عنوان مشتري وارد يكي از مغازه‌ها شدم. در همين موقع وقتي صاحب آنجا براي آوردن لباس به سمت انبار رفت، پول‌هاي او را از كشوي ميزش سرقت كرده و متواري شدم.
متهم افزود: پس از يك ساعت پرسه زدن در خيابان به يك مغازه لباس‌فروشي ديگر رفتم و با پول‌هاي دزدي لباس خريدم و با رفتن به يك رستوران غذا خوردم و با عوض كردن لباس‌هايم، دوباره به همان مركز خريد كه محل نخستين سرقتم بود، رفتم و دست به سرقت ديگري زدم.
دختر 12 ساله در رابطه با نحوه دستگيري‌اش گفت: در جريان سومين سرقت، صاحب مغازه به من ظنين شد و مرا دستگير كرد. بنابراين گزارش، براي متهم 12 ساله قرار قانوني صادر شده است. تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد. روزنامه جام جم 2 آذر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر