۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

قتل کودک ۵ ساله به دست برادر ۱۵ ساله‌اش



شب‌ها را در خیابان و پارک میخوابیم.

همسرم شب‌ها در یک مرغداری میخوابد.

من و دو پسرم هم چند شب است که دراین باغ میخوابیم.

من، همسر و پسر بزرگم به مادۀ مخدر شیشه معتادیم.

 رسیدگی به پرونده قتل کودک پنج‌ساله‌ای که به دست برادر ۱۵ ساله‌اش از پا درآمده است، به‌زودی در دادگاه کیفری استان البرز آغاز می‌شود.

ماموران پلیس ماهدشت کرج روز پنجم دی سال گذشته وقتی از مرگ مشکوک پسربچه خردسالی در یکی از باغ‌های اطراف شهر باخبر شدند برای پیگیری موضوع به آنجا رفتند و جسد را مشاهده کردند. آنها فهمیدند پدر و برادر این کودک نیز در باغ حضور دارند به همین دلیل به بازجویی از مرد میانسال پرداختند.
به نوشته روزنامه شرق، او با ابراز بی‌اطلاعی از چگونگی مرگ فرزندش گفت: "من، همسر و پسر بزرگم به ماده مخدر شیشه اعتیاد داریم و از طرفی خانه‌ای هم نداریم برای همین شب‌ها را در خیابان و پارک می‌خوابیم. همسرم چند وقتی است یک مرغداری را پیدا کرده و شب‌ها در آنجا می‌خوابد من و دو پسرم هم چند شب بود به این باغ می‌آمدیم. دیشب پسرکوچکم امیر بین من و برادرش خوابید اما صبح که بیدار شدم اثری از او نبود برای همین از برادرش امید خواستم دنبال او بگردد امید هم بعد از کمی جست‌وجو جسد برادرش را پیدا کرد و به من گفت حیوانات وحشی او را کشته‌اند."

پدر امیر در حالی این ادعا را مطرح کرد که روی بدن کودک پنج‌ساله اثری از حمله حیوانات وحشی دیده نمی‌شد. به همین دلیل جنازه به پزشکی قانونی انتقال یافت و متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کردند پسربچه به دلیل اصابت جسمی سخت به سرش دچار خونریزی داخلی شدید شده و جانش را از دست داده است. پس از اعلام این نظریه برادر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت او همان حرف‌های پدرش را تکرار کرد و گفت: "شب که ما خواب بودیم برادرم برای بازی به وسط باغ رفت و در آنجا توسط حیوانات کشته شد."

درحالی که به نظر می‌رسید مظنون ۱۵ساله موضوعی را پنهان می‌کند، بازجویی از وی ادامه یافت و او سرانجام به کشتن برادر خردسالش اقرار کرد. امید در اعترافاتش گفت: "آن شب شیشه کشیده بودم و حال خوبی نداشتم برادرم مرتب شیطنت می‌کرد و دوست داشت بازی کند. پدرم به من گفت کمی امیر را سرگرم کنم من هم همراه او به وسط باغ رفتم اما هر کاری کردم امیر آرام نشد. به‌شدت خواب‌آلود بودم و مصرف شیشه باعث شده بود کنترلم را از دست بدهم برای همین در یک لحظه به برادرم حمله کردم و دستانم را دور گلویش فشار دادم آنقدر به این کار ادامه دادم تا امیر روی زمین افتاد بعد میله‌ای را که آن نزدیکی بود برداشتم و ضربه‌ای به سر او زدم و پیش پدرم برگشتم و خوابیدم."

متهم به قتل ادامه داد: "صبح وقتی پدرم از من خواست امیر را پیدا کنم وانمود کردم دنبال او می‌گردم بعد از چند دقیقه هم ادعا کردم حیوانات او را کشته‌اند."

بر اساس این گزارش، امید بعد از تشریح چگونگی قتل به بازسازی صحنه جرم پرداخت و با دستور قضایی بازداشت شد. امید در جلسات بازپرسی نیز همین اعترافات را تایید کرد و سپس برای وی قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد و قرار است او به‌زودی در دادگاه کیفری استان البرز از خودش دفاع کند. هرانا 30 آذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر