۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

کودک خردسال دیگری که مورد کودک آزاری قرار گرفته بود، جان باخت




پویا بعد از مصرف مواد مخدر (کراک) بیهوش شد!!


کودک خردسالی به نام "محمد پویا" که مورد‌کودک آزاری قرار گرفته بود، روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در بیمارستان بهرامی تهران تسلیم مرگ شد.

محمد پویا کودک ۴ ساله‌ای بود که خانواده‌اش هنگام انتقال او به بیمارستان بهرامی ادعا می‌کردند کودک بعد از مصرف مواد مخدر (کراک)
بیهوش شده است.
بر اساس گزارش روزنامه جام جم، کادر درمانی بیمارستان تلاش برای نجات وی را آغاز کرده بودند تا این‌که معلوم شد، این کودک‌‌‌ همان فردی است که اوایل فروردین سال جاری خانواده‌اش او را به خاطر مصرف مواد مخدر کراک به بیمارستان آورده و این کودک چند روزی بستری بود و خانواده‌اش با تعهد قضایی، او را تحویل گرفته و به خانه برده بودند. با مشخص شدن این موضوع، پرونده‌ای تشکیل و والدین وی بازداشت شدند. آن‌ها در بازجویی یکدیگر را مقصر دانستند تا این‌که مادر کودک گفت، شوهرش مرد معتادی است و مواد مخدر (کراک) ‌ را به زور به خورد پسرمان داده تا او آرام شود و خودش بتواند با دوستانش در خانه مواد مخدر مصرف کند.

در پی این اظهارات مادر و پدر کودک با دستور قضایی روانه زندان شدند.
بنابراین گزارش، رسیدگی به این پرونده پس از مرگ کودک وارد مرحله جدیدی شده و جسد این قربانی با قرار قانونی به پزشکی قانونی انتقال یافته است.
لازم به یادآوری ست که "محمدپویا" پس از "باربد" و "پارسا"، دستکم سومین کودکی ست که از ماه گذشته تاکنون به علت کودک آزاری جان خود را از دست داده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر