۱۳۹۱ دی ۱۹, سه‌شنبه

پدر معتاد پسر ده ساله اش را زنده زنده در کوره آتش سوزاند!

ارسال از: رضا کریمی

پدری شب گذشته بر اثر اختلالات ناشی از مصرف مواد مخدر پسر10 ساله‌اش را به طور زنده درکوره آتش یک کارگاه نان‌پزی سوزاند و متواری شد.
به گزارش فارس،‌ سایت سپاس نوشت: صاحب یک کارگاه نان وکماچ پزی (نان بلورین مهدی) در شهر چغادک با نام (م-ح) به دلیل توهمات واختلالات ناشی از مصرف مواد مخدر پسر 10ساله خود را با نام عرفان-ح که در سال سوم مقطع ابتدایی تحصیل می نموده را به صورت زنده در کوره آتش انداخته و بعد از سوزاندن وی متواری می شود.




گویا این حادثه حوالی ساعت 22 دیشب در حالی رخ داد که دیگر کارگران نانوایی آنجا حضور نداشتند و کارگر دوم این مغازه که در ساعت 22/40 جهت پخت وکمک به همکار خود به کارگاه رفته بود با جسد کاملا سوخته پسر بچه روبرو می شود، که بعد از اطلاع به پلیس و حضور مامورین جسد به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد.

شنیده ها حاکی است، فرد مذکور همیشه در شیفت شب این کارگاه مشغول بکار بوده و بدلیل مصرف زیاد مواد مخدر از نوع شیشه دچار تیک عصبی و اختلالات روانی شد که سابقه تهدید وتعرض به جان اعضاء خانواده خود از جمله این پسر بچه را داشت.

گفته می شود؛ چند نفر از هم محله ای های این پدر و پسر، تا قبل از ساعت 21 آن دو را در یک مغازه سوپر مارکت رویت کردند که پدر داشت برای پسرش خوراکی تهیه می کرد.

طبق گزارشهای تازه رسیده صبح امروز فرد مذکور در حالی که نا متعادل و بی اختیار داشت در خیابانها تردد می کرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد. 

 سه شنبه 19 دی 1391
http://parsdailynews.com/109760.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر