۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

دو کودک ربوده‌شده در آغوش مادر

فرستنده خبر: سحر صیاد رودکار


كودكان ربوده شده 


 يك دختر 6 ساله و يك پسر 11 ساله 

فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري ربايندگان 2‌كودك 6 و 11 ساله يزدي خبر داد.

سردار علي‌اكبر علي‌اكبريان روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت:در نخستين روز سال ، والدين دو كودك خردسال به فاصله چند ساعت با حضور در يكي از مراكز انتظامي مفقود شدن فرزندان خود را گزارش كردند.

با تشكيل پرونده اي در اين ارتباط مشخص شد دو‌كودك گمشده هنگامي كه مشغول بازي در نزديكي محل سكونتشان بودند به طرز مرموزي مفقود شده‌اند.

وي افزود: در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت فردي پس از 4 روز از طريق تلفن و از شهرستان‌هاي مختلف با والدين كودك تماس گرفته و تقاضاي مبلغ زيادي پول براي آزادي آنها كرد.

رئيس پليس شهرستان يزد افزود: با آموزش هاي مناسب و تشكيل چند تيم عملياتي و اطلاعاتي مشخص شد آدم ربا‌ها پس از ربودن اين دو كودك آنها را به خارج از استان و به نقاط شرق كشور منتقل كرده اند. با به دست آمدن اين اطلاعات و با هماهنگي انجام شده با فرماندهي انتظامي استان‌هاي كرمان و سيستان و بلوچستان و بانك‌هاي مربوطه، پس از 20 روز ربايندگان اين دو كودك شناسايي و با اعزام تيم هاي اطلاعاتي محل رفت و آمد آدم ربا ها محاصره و اين متهمان دستگير شدند.

علي‌اكبريان يادآور شد: كودكان ربوده شده كه يك دختر 6 ساله و يك پسر 11 ساله هستند، تحويل خانواده‌هايشان شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد محل نگهداري كودكان توسط ربايندگان را سيستان و بلوچستان اعلام كرد و گفت: يك متهم ديگر نيز در اين زمينه تحت تعقيب است كه بزودي وي نيز دستگير خواهد شد.

فرمانده انتظامي يزد تصريح كرد: در زمان تحويل اين كودكان به خانواده‌هايشان، جمع زيادي از اهالي محل با حضور در اين مكان از پليس به خاطر دستگيري متهمان قدرداني كردند.

رئيس پليس آگاهي استان هم ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست از ارتباط و رفت و آمد با غريبه‌ها و افراد ناشناس خودداري
كنند. تابناک 24 فروردین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر