۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

افزایش آمار قربانیان شبکه فاضلاب ،تکه تکه شدن دختر چهار ساله آبادانی

فرستنده: سحر صیاد رودکار



به دلیل عدم اصلاح شبکه فاضلاب توسط نهادهای مسئول:


آمار قربانیان شبکه فاضلاب آبادان،


 روز به روز در حال افزایش است

تکه تکه شدن دختر چهار ساله آبادانی در شبکه فاضلاب، آمار قربانیان را به هفت نفر رساند، تا بار دیگر عدم پذیرش مسئولیت از سوی وزارت نفت و وزارت نیرو در مناطقی از شهر که توسط پالایشگاه به مردم واگذار شده و عدم اصلاح شبکه فاضلاب توسط نهادهای مسئول، مردم این شهر را داغدار و پریشان خاطر کند.
آمار قربانیان شبکه فاضلاب آبادان، روز به روز در حال افزایش است و اختلافات مدیریتی در سازمان ها و ادارات این شهرستان در پذیرش مسئولیت علت اصلی این رخدادها، از علل اصلی این اتفاقات ناگوار به شمار می رود.
به گزارش «تابناک» تکه تکه شدن دختر چهار ساله آبادانی در شبکه فاضلاب، آمار قربانیان را به هفت نفر رساند، تا بار دیگر عدم پذیرش مسئولیت از سوی وزارت نفت و وزارت نیرو در مناطقی از شهر که توسط پالایشگاه به مردم واگذار شده و عدم اصلاح شبکه فاضلاب توسط نهادهای مسئول شهری، مردم این شهر را داغدار و پریشان خاطر کند.
بنا بر این گزارش، روز گذشته، سید حسین دهدشتی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در تذکری خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به این موضوع شد.
دهدشتی گفت: بیست ماه پیش، سه نفر در شبکه فاضلاب آبادان کشته شدند. مسأله پیگیری شد؛ اما نتیجه ای نداشت. هفت ماه پیش نیز سه نفر دیگر به دلیل گاز گرفتگی در شبکه فاضلاب جان باختند. مشست های متعددی برگزار با رئیس جمهور نیز مطرح شد و ایشان دستور پیگیری جدی دادند که در این مدت، سه جلسه با وزیر نیرو، سه جلسه با معاونین وزیر و مسئولین مربوطه گرفته شد تا موضوع رسیدگی و با مقصرین برخورد و مهمتر از آن از تکرار این گونه حوادث پیشگیری شود.
وی ادامه داد: آخرین جلسه با وزیر محترم و هیأت رئیسه مجلس دو ماه پیش بود؛ ایشان تأکید کردند مشکل حل شود، اما تاکنون هیچ کاری انجام نگرفته است.
متأسفانه، باید عرض کنم آنچه نگران بودیم بار دیگر رخ داد و هفتمین قربانی، دختر بچه معصوم چهار ساله ای است که ده روز پیش در شبکه فاضلاب جان باخت. انصافاً در کجای کشور این گونه رخدادها اتفاق می افتد؟ چرا کسی پاسخگو نیست و حرکتی برای حل مشکل صورت نمی گیرد؟
با این تفاسیر، معلوم نیست درد این مردم را باید به کجا برد و از چه کسی پاسخ خواست؟!

پارس دیلی نیوز: 26 فروردین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر