۱۳۹۰ فروردین ۲۲, دوشنبه

قتل فجیع یک دختربچه ۷ ساله پس از آزار جنسی

فرستنده: سحر صیاد رودکار




خبرگزاری هرانا - جوان ۲۲ساله‌ای، پس از شکنجه دختر بچه‌ای ۷ ساله در مشهد او را به طرز فجیعی به قتل رساند.
این جوان ۲۲ ساله چند روز قبل از ارتکاب این عمل از یکی از استان‌های جنوبی کشور برای کار به مشهد آمده بود و در یک کارگاه تولیدی واقع در حاشیه شهر مشهد کار می‌کرد.
ملت ما نوشت: وی در چند روز نخست کاری‌اش متوجه دختر دانش‌آموزی شد که از مقابل کارگاه عبور می‌کرد و به مدرسه می‌رفت. جوان ۲۲ساله که افکار پلیدی را در سر می‌پروراند با دیدن دختربچه، نقشه سوءاستفاده از وی را در ذهن خودش طراحی کرد و ظهر روز بیست و سوم آذرماه، دخترک را به بهانه‌ای به داخل ساختمانی مخروبه کشاند و جلوی دهان او را محکم گرفت.

در این لحظه با توسل به زور دختربچه را شکنجه کرد و بخاطر ترس از اینکه دختر هفت ساله وی را شناخته است، وی را به طرز فجیعی به قتل رساند.

این جوان سپس جسد غرق به خون دخترک را داخل زمین‌های کشاورزی جاده مشهد- کلات‌‌ رها کرد و به سرکار خود برگشت اما خانواده این دخترک که از ناپدید شدن او نگران شده بودند، مفقود‌شدن فرزندشان را به پلیس اطلاع دادند.

این جوان ۲۲ ساله که به علت عذاب وجدان پس از چند روز خود را به پلیس معرفی کرد در بازجویی‌های به عمل آمده گفت: اهل یکی از شهرهای جنوبی هستم و تا کلاس دوم دبیرستان درس خوانده‌ام. من برای کار به مشهد آمدم و در کارگاهی مشغول کار شدم. چند روزی بود که دخترک را می‌دیدم تا اینکه روز قبل از حادثه به بهانه گرفتن شیلنگ آب به در خانه آن‌ها رفتم و او را از نزدیک دیدم. با دیدن این دختربچه وسوسه شدم تا نیاز جنسی‌ام را با او برطرف کنم به همین خاطر ظهر روز بعد، زمانی که دخترک از مدرسه به خانه برمی‌گشت، صدایش کردم و به بهانه اینکه بیا شیلنگ را بگیر او را به داخل ساختمانی مخروبه کشاندم.
وی افزود: من جلوی دهان دختربچه را گرفتم و با زور او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. بعد از آنکه به نیت خود رسیدم دختربچه درحالی که حالش بد بود و گریه می‌کرد چند ثانیه به چشمانم خیره شد. با این تصور که او مرا شناخته است او را کشتم. من که اصلا نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم جسد دخترک را به کنار جاده کشاندم و داخل گودالی انداختم و فرار کردم.
فرد مذکور درحالی که بشدت دچار عذاب وجدان و احساس پشیمانی و ندامت شده بود و دستانش می‌لرزید با صدایی لرزان گفت: در این مدت از خواب و خوراک افتاده بودم و به هر کجا نگاه می‌کردم چهره دختر بی‌گناه یادم می‌آمد. من خیلی عذاب کشیدم و وجدانم ناراحت بود بالاخره خودم را از کابوس و وحشت نجات دادم و حقیقت را گفتم اگرچه دیگر راهی برای بازگشت نمانده است.
شایان ذکر است که ‌بازپرس پرونده کیفرخواست متهم را به اتهام قتل عمد و آزار و اذیت دختربچه صادر کرد و بزودی این متهم در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر