۱۳۹۱ مهر ۲۸, جمعه

واكنش معاون حاجی بابایی به مرگ ۲۶ دانش آموز:

 
بالاخره سانحه است، پیش می آید
 
 

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش درواکنش به مرگ ۲۶ دانش آموز دراثر واژگونی اتوبوس راهیان نورگفت: دوستان برای پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای برنامه ریزی کردند اما بالاخره این حادثه پیش آمده، اما به طور حتم کسی مایل نیست که این اتفاق رخ دهد.
ابراهیم سرخیز درگفت‌وگو با ایلنا دراین باره گفت: باید ازآقای هژبری معاونت محترم پرورشی دراین زمینه سوال کنید‏ زیرا اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور کاری پرورشی محسوب می‌شود.
وی بااشاره به اینکه هم اکنون دربروجن برای تشیع جنازه دانش آموزان هستم‏، افزود: هزار و یک اقدام برای جلوگیری ازوقوع حادثه می‌شود اما متاسفانه حادثه اتفاق می‌افتد اما نمی‌شود گفت که این اتفاق معلول این است که برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور برنامه ریزی نشده است.

وی درواکنش به این پرسش که اگر همه امکانات وبرنامه ریزی‌ها برای سلامت دانش آموزان شده است پس چراامسال همانند سال گذشته شاهد کشته شدن دانش آموزان هستیم، گفت: بالاخره سانحه است گاهی فردی از پله برقی می‌افتد و دچارسانحه می‌شود وگاهی فردی درخیابان، اما این مسئله به این معنی نیست که نباید دقت‌های بیشتری صورت بگیرد.
سحرخیز همچنین درباره موضع گیری وزیرآموزش وپرورش نسبت به این حادثه مبنی بر اینکه ازمسئولانش بپرسید، گفت: به هرحال اردوی راهیان نور با همکاری بسیج انجام می‌شود اما بهتر است ازآقای هژبری دراین زمینه بپرسید زیرا ایشان اطلاعات بیشتری دارند.
شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند. انجمن حمایت از حقوق کودکان 29 مهرماه




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر