۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

جسم مجروح بهنام ابراهیم زاده , توان لازم برای نجات فرزندش را ندارد

ارسال از: سارا منظری

بنا بر اظهارات یکی از نزدیکان آقای بهنام ابراهیم زاده ؛ وضعیت جسمانی نیمای 13 ساله , فرزند این فعال کارگری و حقوق کودکان که در بیمارستان “محک ” تهران  بستری و تحت مراقبت است ؛ وخیم گزارش میشود.



این منبع نزدیک به خانواده ابراهیم زاده در گفتگو با ” کمپین صلح فعالان در تبعید” تصریح کرد : آقای ابراهیم زاده از لحظه آغاز مرخصی کوتاه مدتش , برای تهیه دارو برای فرزند بیمارش که از سرطان خون رنج میبرد ؛ از شهرستان ها و تهران و خارج از کشور در تلاش و تکاپو میباشد.
وی افزود : پزشکان وضعیت نیما را وخیم  اعلام کرده و امکان درمان وی را غیر قابل پیش بینی و اظهار نظر در مورد آن را به ماههای آینده موکول کرده اند.
این درحالیست که آقای ابراهیم زاده  , علاوه بر نگرانی از وضعیت سلامت فرزندش ؛ خود نیز بر اثر شکنجه های در زندان از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیست .
بر اساس گزارش ارسالی به ” کمپین صلح فعالان در تبعید” , آقای بهنام ابراهیم زاده , علیرغم تمام  مشکلات جسمی ناشی از شکنجه ها ؛ بی توجه به مشکلات جسمی خود ,  تاکید دارد که جان پسرم در خطر است و اولویت اول من پسرم می باشد و تمام تلاشم را میکنم که فرزندم زنده بماند.
گفته میشود این وبلاگ نویس و عضو جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان در تلاش برای تهیه دارو , به دلیل تحریمها و قیمت گزاف داروهای فرزندش ؛ با زحمت زیادی مواجه میباشد.
بر اساس اظهارات این منبع  ؛ به نظر می رسد  خانواده آقای ابراهیم زاده  در روزهای سخت , حساس و سرنوشت سازی به سر می برند . ولی علی رغم همه این مشکلات دیروز همسر آقای ابراهیم زاده در پاسخ به پیشنهاد یکی از آشنایان مبنی بر درخواست عفو برای آزادی بهنام , گفت : ” این همه سختی نکشیدیم که در خواست عفو بدهیم .”
بهنام ابراهیم زاده,  هفتاد در صد از شنوایی سمت چپ گوش خود را بر اثر شکنجه و ضربات وارده در زندان از دست داده است و از آرتروز گردن در عذاب است  و طبق تایید پزشک اوین مهره های 5 و 6 وی از هم فاصله گرفته اند ؛ جان فرزند این زندانی سیاسی در خطر می باشد جسم مجروح بهنام توان لازم برای نجات فرزندش را ندارد .
خانواده ابراهیم زاده و فرزند 13 ساله شان نیاز به حمایت دارند . به نظر می رسد خانواده  ابراهیم زاده امروز , بیش از پیش نیازمند حمایت نهادهای حقوق بشری و کارگری و دانشجویی و مردم زادگاهش که پیش از این نیز  او را  تنها نگذاشته اند؛ میباشند .
از جامعه پزشکی ایران هم انتظار می رود نسبت به وضعیت ویژه این خانواده توجه ویژه ای مبذول دارند.
بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و حفوق کودکان و از اعضای کمیته پیگیری برای ایجاد تشکل آزاد کارگری که 22 خرداد ماه سال 1389 توسط ماموران امنیتی بازداشت ؛ و اکنون دوران 5 سال حبس خود را می گذراند؛  اخیرا  برای اولین بار و جهت دیدار فرزند بیمارش به مرخصی کوتاه مدت آمده است.
گفته میشودعمده تلاش و مبارزه آقای بهنام ابراهیم زاده در زمینه  لغو کار کودکان  بوده است .
16/11/1391
http://exilesactivist.wordpress.com/2013/02/04




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر