۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

خبر تکمیلی از بازداشت پنج شهروند در تهران

ارسال از:رامین.رامین


 آصف رضاییان، دانش آموز ۱۷ ساله همزمان با بازداشت میلاد یزدان‌نژاد در منزل پدری وی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۳۰: ۶ ماموران وزارت اطلاعات با مراجعه به منزل خانواده یزدان‌نژاد، مادر خانواده خانم "اکرم السادات سنجری" را به همراه فرزند ۱۷ ساله‌اش "میلاد یزدان‌نژاد" و مهمان خانواده "آصف رضاییان" بازداشت نمودند.




مامورین سپس به همراه میلاد که در مقطع پیش دانشگاهی درس می‌خواند به دبیرستان محل تحصیل وی مراجعه کرده و اقدام به بازداشت یکی از هم‌کلاسی‌های وی نمودند که عصر‌‌ همان روز آزاد شده است.
هم چنین ماموران امنیتی هم زمان به منزل "دینا کریمی راهجردی" مراجعه کرده و وی را به همراه فرزند ۲۰ ساله‌اش "حنیف عطارزاده" بازداشت نموده و به محل نا‌معلومی منتقل نمودند.
هیچ یک از بازداشت شدگان تا این لحظه موفق به تماس با بستگان خود نشده‌اند و از علت بازداشت و محل نگهداری ایشان اطلاع دقیقی در دست نیست.
یکی از نزدیکان خانواده یزدان‌نژاد به گزارشگر هرانا گفت: "زمانی که مامورین وزارت اطلاعات وارد منزل می‌شوند، تنها حکم بازداشت میلاد یزدان‌نژاد را در اختیار داشته و به رویت ساکنین می‌رسانند و بازداشت اکرم السادات سنجری و آصف رضایی غیر قانونی صورت گرفته است."
گفتنی است، اکرم السادات سنجری مادر زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج میثاق یزدان‌نژاد می‌باشد که به اتهام محاربه به تحمل ۱۴ سال حبس محکوم شده است.


05 اسفند 1391
https://hra-news.org/00/14996-1.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر