۱۳۹۱ آذر ۲۲, چهارشنبه

جزییات کتک‌ خوردن دانش‌آموز ساروی / فراموشی دفتر مشق علت کتک‌‌خوردن

 
 
 

دلیل :همراه نداشتن دفتر مشق
 
بنا به اظهارات پدر یک دانش آموز ساروی، معلم مدرسه ابتدایی صادقیه ناحیه یک ساری، دیروز فرزندش را کتک‌ زده و این دانش‌آموز که دچار تب و لرز و تشنج شده هم اکنون در بیمارستان بستری است.

مهر نوشت: ابولفضل ولاشی- دانش آموز ساروی- بر اثر ضرب و شتم معلم خود دچار تشنج شد.
ابراهیم ولاشی پدر دانش آموز گفت: این حادثه روز گذشته در کلاس درس برای پسرم رخ داده است.
وی دلیل وقوع این حادثه را به همراه نداشتن دفتر مشق توسط فرزندش اعلام کرده است.
پدر دانش آموز یادآور شد: دیروز فرزندم را برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) بردم و پزشک معالج وی پس از معاینات انجام شده، هشدار مغزی اعلام کرد.
ولاشی با اشاره به اینکه پسر وی تاکنون سابقه بیماری نداشته است، گفت: اگر پسرم دچارعارضه مغزی یا فلج یکی از اعضای خود شود باید چه کسی پاسخگوی این موضوع باشد.
پدر دانش آموز از مسئولان آموزش پرورش خواست با شخص خاطی برخود جدی صورت گیرد.
ابولفضل ولاشی، دانش آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان صادقیه ناحیه یک ساری واقع در بلوار کشاورز است.
تنبیه به علت به همراه نبردن دفتر مشق
فارس نوشت: ابوالفضل ولاشی دانش‌آموز سال سوم دبستان مدرسه صادقیه شهرستان ساری شب گذشته به دلیل تب و لرز ناشی از کتک‌کاری در بیمارستان بستری شد.
پدر ابوالفضل ولاشی- دانش‌آموز ساروی- علت تب و لرز را ضرب و شتم فرزندش توسط معلم در مدرسه عنوان کرده و گفت: پسرم به خاطر به همراه نبردن دفتر مشق توسط معلم تنبیه می‌شود.
ولاشی در پاسخ به این سؤال که موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز توسط مسئول آموزش و پرورش ناحیه ساری مورد پذیرش قرار نگرفت، بیان داشت: اگر این موضوع توسط مسئول آموزش و پرورش ناحیه یک ساری رد می‌شود، چرا خود آقای فریدونی شب گذشته در ساعت یک بامداد در بیمارستان حضور یافت.
اطلاعی از ضرب و شتم دانش‌آموز ندارم
مسئول آموزش پرورش ناحیه یک ساری در گفت‌وگو با فارس از ضرب شتم دانش‌آموز سوم دبستان مدرسه صادقیه اظهار بی‌اطلاعی کرد.
اردلانی فریدونی با اعلام اینکه اطلاعی از ضرب و شتم دانش‌آموز توسط معلم مدرسه ندارم، تاکید کرد: موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز اصلا صحت ندارد.
وی در ادامه یادآور شد: به اتفاق معاونان مدرسه صبح به صبح وضعیت همه مدارس ناحیه یک ساری را بررسی و کم و کاستی‌ها را بررسی می‌کنیم.
بیماری تب لرز با ضرب و شتم تفاوت دارد
مسئول آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در ادامه بیان داشت: ممکن است دانش‌آموزی به خاطر تب و لرز بستری شده باشد و بیماری تب لرز با ضرب و شتم تفاوت دارد.
ابوالفضل ولاشی شب گذشته در بیمارستان امام(ره) ساری بستری شد. وی هم‌اکنون برای ادامه مداوا در بیمارستان بوعلی ساری بستری است.
به گفته پدر ابوالفضل ولاشی، باید تا فردا شب در بیمارستان بوعلی ساری برای مداوا تحت درمان باشد.
آموزش و پرورش ساری: علت «تشنج» دانش‌آموز دبستان صادقیه ساری «تنبیه‌بدنی» نیست
ایسنا نوشت: در پی اعلام «تشنج» یک دانش‌آموز پایه سوم دبستان صادقیه شهر ساری، رییس روابط عمومی آموزش و پرورش این شهر، تشنج دانش‌آموز مذکور به دلیل «تنبیه بدنی» در مدرسه و توسط معلمش را رد کرد.
غلامرضا سقایی در توضیح علت تشنج این دانش‌آموز افزود: بر اساس صورت جلسه‌ای که آموزش و پرورش منطقه انجام داده است، شرح ماجرا به این صورت است که معلم از دانش‌آموز تکلیف روزانه‌اش را می‌خواهد و به دلیل آنکه آن را آماده نکرده بود، از او می‌خواهد روز بعد اولیا خود را به مدرسه بیاورد که دانش‌آموز دچار استرس می‌شود.
وی ادامه داد: ساعت 18 همان روز این دانش‌آموز دچار تب و لزر شده و به بیمارستان منتقل و در آنجا دچار تشنج می‌شود.
به گفته رییس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر ساری، همچنین در این صورت جلسه آمده است که دانش‌آموز مذکور سابقه تشنج داشته است و این ارتباطی به معلم ندارد، چرا که هیچ گونه تنبیه بدنی از سوی معلم صورت نگرفته است.
سقایی خاطر نشان کرد: این دانش‌آموز که در پایه سوم "دبستان صادقیه" ناحیه یک ساری تحصیل و هم‌اکنون در بیمارستان امام (ره) ساری بستری است و طبق اظهارات پزشکان بدن این دانش‌آموز دچار عفونت بوده و علت بستری نیز همین امر است.


 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر