۱۳۹۱ آذر ۱۳, دوشنبه

اجرای کنسرت در مشهد برای همیشه منتفی شد

فرستنده : لیلا سعادت
 
 
 
رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی :
 
 
به حرمت حرم رضوی
 
 
به هیچ کنسرتی در مشهد اجازه برگزاری نمی‌دهیم.

 
در ادامه اعمال محدودیت برای جوانان و هنرمندان، رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی درباره برگزاری کنسرت در شهر مشهد اعلام کرد که «به حرمت حرم رضوی به هیچ کنسرتی در مشهد اجازه برگزاری نمی‌دهیم.»

چندی پیش قرار بود گروه اشتیاق به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی علیرضا قربانی در روز‌های 20 و 21 آبان در دانشگاه فردوسی مشهد روی صحنه برود. با وجود خبررسانی و کسب مجوزهای لازم از اداره ارشاد استان این کنسرت در حالی که نیم ساعت به پرواز گروه به مشهد مانده بود، لغو شد.

قبل‌تر از این هم قرار بود حسین علیزاده در جریان تور کنسرت دونوازی خود به همراه پژمان حدادی که در شهر‌های مختلف برگزار شد در شهر نیشابور هم که از شهر‌های استان خراسان محسوب می‌شود روی صحنه برود.

همه برنامه‌های اعلام شده این تور کنسرت اجرا شدند و تنها اجرای شهر نیشابور بود که لغو شد. البته مسئولان ارشاد نیشابور دلیل مشخصی برای لغو این کنسرت اعلام نکردند و به نظر می‌آمد که لغو این برنامه مشمول مشکلات اداری شده است.

به گزارش روزنامه بهار برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها در این سال‌ها تقریبا از قانون و قاعده مشخصی برخوردار نبوده است.

در اسفند ماه سال 88 کنسرت همایون شجریان به همراه گروه همنوازان حصار باز هم با وجود خبر‌رسانی لغو شد. در آن زمان وجود دو نوازنده زن در گروه از دلایل لغو این کنسرت اعلام شد.

آن زمان مدیران وزارت ارشاد در بخش موسیقی مخالف لغو این کنسرت بودند اما به تشخیص مدیران استان این کنسرت برگزار نشد.هرانا 14آذر ماه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر