۱۳۹۱ آذر ۱۶, پنجشنبه

وخامت وضعیت جسمی دو کودک شیرخوار در زندان سمنان / تصویر



وضعیت دو شهروند زن بهائی
 
 
 و کودکان شیرخوارشان

 
 
خانم ترانه ترابی (احسانی) ۳۰ ماه محکومیت دارد که به همراه پسرش بارمان احسانی که فقط ۵ ماه سن دارد در حال گذراندن دوران محکومیت خود می‌باشد و فرزندش نیز با او در زندان است.
گفتنی است، زمانی که ترانه بار دار بود و منتظر ابلاغ حکمش برای اجرای احکام بود، از آنرو که مجددا به خانه‌شان هجوم بردند و همسرش عرفان احسانی را بردند به علت هیجان حاصله بچه هفت ماهه به دنیا آمده است لذا در حال حاضر این بچه ۵ ماهه بسیار ضعیف و نیازمند رسیدگی زیاد است.
لازم به ذکر است که در حال حاضر عرفان احسانی همسر ترانه نیز مشغول گذرادن حکم یکساله خود می‌باشد.
خانم زهره نیک آئین (تبیانیان) ۲۳ ماه محکومیت دارد که در حال حاضر به همراه پسرش رسام تبیانیان که حدود ۱۱ ماه دارد مشغول گذراندن دوران محکومیت خود است.
این در حالی است که، فرهاد شهریاری دادستان قبلی سمنان دستور مرخصی برای این دونفر صادر کرده بود ولی در حال حاضر قاضی ناظر برزندان روح الله اسماعیلیان و ریاست دادستانی استان سمنان حیدر آسیایی با مرخصی موافقت نمی‌کند و دادستان هم جواب صریح نمی‌دهد و هر بار که مراجعه می‌کنند جواب‌های ضد و نقیض می‌دهند.
حال با توجه به اینکه هر دو کودک بیمارند و نیاز به رسیدگی و چک آپ ماهانه دارند و کودک زهره (رسام) گوشش چرک کرده نیاز است که سریعا به وضع این شهروندان رسیدگی شود. هرانا 17 آذرماه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر