۱۳۹۱ دی ۳, یکشنبه

کاهش سن ابتلاء به مواد مخدر تهدیدی مهم برای نسل نوجوان امروزی است

ارسالی از: لیلا سعادت                            http://vista.ir/news/6421965






فرماندار ارومیه گفت:
کاهش سن ابتلاء به مواد مخدر
تهدیدی مهم برای نسل نوجوان امروزی است.







جواد شریف نژاد روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه افزود: مجموعه های آموزشی باید در این خصوص بسیار هوشیار باشند و مقابله نرم با این پدیده شوم را در دستور کار جدی خود قرار دهند.


وی اضافه کرد: آگاهی اولیا و متولیان امور آموزشی از مضرات و خطرات استعمال مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی، زمینه ای برای کاهش عوارض و عوافب ناشی از آن است که این امر نیز اهتمام جدی و مستمر خانواده ها و مدیران آموزشی را می طلبد.

وی اظهار کرد: مسوولان آموزشی باید اقدامات خود در زمینه های مقابله با مواد مخدر را به صورت ملموس و محسوس انجام داده و از جنبه توصیفی بپرهیزند تا دانش آموزان با علاقه و رغبت درونی مایل به مقابله با این بلای خانمان سوز شوند.

فرماندار ارومیه در بخش دیگری، با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن آداب و سنت های بومی وظیفه ای همگانی است، افزود: در این خصوص نیز باید مراکز آموزشی و خانواده ها، به صورت مستمر و با پاسداشت این آداب، در رشد گرایش نوجوانان و جوانان به این آداب و سنت ها تلاش کنند.

شریف نژاد با تاکید بر عدم وجود موازی کاری در فعالیت های آموزشی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی به موارد آموزشی وارد نشوند و این امر را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا این آموزش ها با روال مناسب تداوم یابد.خبرگزاری ایرنا 03 دیماه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر