۱۳۹۱ آذر ۲۶, یکشنبه

دستگیری یک وبلاگ نویس مطالب غیر اخلاقی

جوینده خبر: لیلا سعادت
 
رييس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات :
 
 
گسترش فحشا در فضای مجازی جرم تلقی شده
 
 
و با عاملان آن برخورد قانونی ميشود.
 

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي غرب استان تهران از دستگيري پسر 23 ساله اي که با ايجاد وبلاگ در فضاي مجازي داستان هاي ضد اخلاقي مي نوشت، خبرداد.

سرهنگ نوراللهي در تشريح دستگيري اين جوان گفت: درپي رصد صورت گرفته توسط ماموران فتاي استان مرکزي در فضاي مجازي، کارشناسان اين پليس، فردي را که با ايجاد وبلاگ در فضاي مجازي داستان هاي ضداخلاقي مي نوشت، شناسايي کردند.

وي افزود: در پي خبر واصله از پليس فتاي استان مرکزي مبني بر شناسايي وبلاگ حاوي داستان هاي ضداخلاقي و فعاليت مديراين وبلاگ در حوزه استحفاظي اين پليس در شهرستان شهريار، بلافاصله موضوع مورد پيگيري قرار گرفت.

نوراللهي با بيان اينکه ماموران با انجام هماهنگي قضايي، اين وبلاگ نويس در يکي از شهرک هاي شهريار شناسايي و دستگير شد، افزود: متهم 23 ساله به نام محمد ن پس از مشاهده مدارک موجود در تحقيقات پليسي به جرم خود اعتراف کرد و در بازجويي ها ضمن اظهار ندامت و پشيماني از عملکرد خويش دليل اين اقدام را مطرح کردن خود در بين دوستان و کسب عناوين در فضاي مجازي اعلام کرد.

نوراللهي با بيان اينکه پس از تکميل تحقيقات، پرونده به همراه متهم به مرجع قضايي ارسال شد، گفت: ترويج فساد و تبليغ آن به هر نحو و نيز استفاده ابزاري از افراد براي گسترش فحشا در فضاي مجازي جرم تلقي شده و با عاملان آن برخورد قانوني مي شود.سایت حوادث 26 آذرماه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر