۱۳۹۱ دی ۲۷, چهارشنبه

حداقل 2 نفر در گوهردشت به دار آويخته شدند

ارسال از: لیلا سعادت


نوجوان زندانی در زندان گوهردشت به دار آويخته شد
صبح امروز حکم ضد بشری اعدام نوجوان زندانی در زندان گوهردشت کرج به اجرا گذاشته شد.

بامداد روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه از ۱۰ زندانی که روز گذشته به سلولهای انفرادی بند ۵ زندان گوهردشت کرج منتقل شده بودند حداق ۲ نفر از آنها به دار آويخته شدند. يکی از اعدام شدگان امروز زندانی بود که در سنين نوجوانی دستگير شده بود.اين ۲ زندانی از سالن ۳ بند ۱ زندان گوهردشت کرج بودند.
اسامی ۲ زندانی که صبح امروز در زندان گوهردشت کرج اعدام شدند به قرار زير می باشد:
۱ـ علی (کيانوش) نادری متولد سال ۱۳۷۰ که از سال ۸۷ در زندانهای قزل حصار و گوهردشت کرج زندانی بود. وی قبل از انتقال به زندان به دليل سن پايين در کانون اصلاح و تربيت نگهداری می شد.
۲ـ ابراهيم احمدی متولد ۱۳۶۲ که از سال ۸۶ در سالن ۳ بند ۱ زندان گوهردشت کرج زندانی بود.
از طرفی ديگر صبح امروز زندانی ديگری به نام سياوش بابائی ۳۰ ساله از سالن ۳ بند ۱ زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی بند ۵ منتقل شد. گفته می شود که اين زندانی قرار است در روزهای آينده در شهر ستان پاکدشت تهران در ملا عام به دار آويخته شود.
اطلاعات موثق حاکی از آن است که آخوند صادق لاريجانی رئيس منصوب قوه قضاييه ولی فقيه آخوند علی خامنه ای دستور اجرای حکم اعدام ۴۰ نفر را تنها در زندان گوهردشت کرج به اجرای احکام اين زندان ابلاغ نموده است که قرار است در روزهای آينده به اجرا گذاشته شود.
آخوند صادق لاريجانی که از جنايتکاران عليه بشريت و نام وی در ليست ناقضين بين المللی حقوق بشر قرار دارد و مردم ايران در تظاهرات ميليونی خود در سال ۸۸ شعارهايی مانند «صادق لاريجانی قاتل جانی» عليه وی سر می دادند.
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران، موج جديد اعدام های گروهی که به منظور ايجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است را به عنوان جنايت عليه بشريت محکوم می کند و از دبير کل ملل متحد ،کميسر عالی حقوق بشر و ساير مراجع بين المللی خواستار ارجاع پرونده جنايت عليه بشريت رژيم ولی فقيه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضايی بين المللی جهت محاکمه اين جنايتکاران عليه بشريت می باشد.


فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران
۲۷ ديماه ۹۱ برابر با ۱۶ ژانويه ۲۰۱۳
http://www.ayenehrooz.com/?p=21562

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر