۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

۲ کودک سقزی بر اثر دود اگزوز ماشین جان باختند

ارسال از:لیلا سعادت


رییس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سقز در تشریح این حادثه دلخراش که صبح روز جمعه ۲۸ دیماه به وقوع پیوست، گفت: فردی با این مرکز تماس گرفت و از وضعیت وخیم دو بچه در داخل یک دستگاه خودرو پیکان خبر داد.



علیرضا تمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان اظهار کرد: پس از این تماس بلافاصله یکدستگاه آمبولانس با امدادگر پزشکی به محل که در انتهای خیابان شهدا بود، اعزام شد.
وی در ادامه افزود: تا رسیدن نیروهای این مرکز به محل دو نفر که یک پسر بچه و یک دختر بچه ۶ و ۸ ساله بودند، توسط والدین به بیمارستان امام خمینی (ره) سقز انتقال داده شده بودند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سقز همچنین گفت: یک نفر به همکار ما در مورد این سانحه گفت این دو نفر پس از روشن کردن خودرو توسط پدر به داخل ماشین که برای جلوگیری از یخ زدگی با نایلون پوشانده شده بود، رفته و گاز خروجی از اگزوز که به علت پوشانده شدن خودرو با نایلون به داخل ماشین سرایت کرده بود، خفه شده‌اند.
جسد این دو بچه فوت شده هم اکنون در سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سقز برای بررسی دقیق توسط پزشک قانونی است.
امینی، دایی این دو بچه‌ها نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: مرگ این دو بچه به نام آریا یوسفی ۸ ساله و پریا عبداللهی ۶ ساله به علت گازخروجی از اگزوز ماشین بوده است، چون ماشین به علت اینکه کوچه پر از برف است و راه بیرون آمدن نداشته و تنها برای گرم کردن خودرو حدود نیم ساعت روشن بوده و بچه‌ها داخل آن رفته بودند، این حادثه روی داده است.

01/11/1391
http://farhangnews.ir/content/21439

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر