۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

مادری که ۲ کودکش را کشت، در دادگاه به حبس تعلیقی محکوم شد

 زن جوان که دو کودک خود را به داخل رودخانه‌ای در کرج انداخته بود
 با رضایت همسر سابقش به ۵ سال حبس تعلیقی محکوم شد.
بنا به گزارش مهر، این زن متهم است ۱۹ اردیبهشت سال ۸۶ دو کودک خرسالش به نام‌های زهرا ۳ ساله و محمد ۷ ساله را به داخل رودخانه کرج پرت کرده است. ۲۷ اردیبهشت جسد زهرا پیدا شد اما با گذشت ۵ سال هنوز جسد محمد کشف نشده است.
در حالی که پرونده برای صدور کیفرخواست آماده می‌شد، پدر دو کودک بی‌گناه در دادسرای جنایی کرج حاضر شد و با اعلام رضایت از همسرش، روند پرونده را تغییر داد و با نجات منیژه از مجازات اعدام، وی از لحاظ جنبه عمومی جرم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی و در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
منیژه پس از حضور در جایگاه در دفاع از خود گفت: "مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. او چند روز قبل از این حادثه به طرز ناگهانی ناپدید شد. دیگر طاقت این همه سختی را نداشتم. به همین خاطر تصمیم گرفتم به زندگی خود و دو فرزندم پایان دهم. روز حادثه یک آژانس گرفته و به جاده چالوس رفتم. در آنجا ابتدا دختر و پسرم را برای آخرین بار بوسیده و سپس آن‌ها را به داخل رودخانه پرت کردم."
می‌خواستم آن‌ها به بهشت بروند و از سختی‌های این زندگی رهایی پیدا کنند. بعد از این کار قصد کشتن خود را داشتم که با دخالت مردم و پلیس موفق نشدم. دو سال قبل خواهرم در یک تصادف فوت کرد و من با شوهر خواهرم ازدواج کردم حالا نیز از ۵ فرزند او مراقب می‌کنم.
پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری برای صدور حکم وارد شور شده و منیژه را پنج سال زندان محکوم کردند که ۵۴ ماه آن به صورت تعلیقی می‌باشد.

08/11/1391
http://www.hra-news.org/1389-01-27-05-29-40/14785-1.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر