۱۳۹۱ دی ۱۶, شنبه

بعدازتصادف راهیان نور وآتش سوزی شین آباد، این بار گازگرفتگی دانش آموزان شهریار


وقوع اتفاقی ناگوار در یکی از مدارس ابتدایی استان تهران، 

کلکسیون بروز این نوع حوادث را کامل کرد.

طبق گزارش منابع غیررسمی،
 منشا این حادثه گازگرفتگی و مسمومیت دانش آموزان با گاز CO بوده است.
با حضور نیروهای اورژانس، کار مداوا روی دانش آموزان آغاز شد که پس از بررسی
و معاینات شرایط 7 تن از دانش آموزان نگران کننده عنوان شد.


به گزارش خبرنگار "بازتاب"، 23 نفر از دانش آموزان کلاس اول دبستان مدرسه معاد، واقع در فاز 5 شهر اندیشه ، دچار گاز گرفتگی شدند.

مدرسه ابتدایی میعاد روز یکشنبه گذشته، شاهد حضور پدران و مادرانی بود که با نگرانی، اضطراب و استرس فراوان خود را به محل تحصیل فرزندانشان رسانده بودند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که کلیه افراد مرتبط نظیر مدیر و ناظم مدرسه تمام تلاش خود را می کردند تا از رسانه ای شدن این اتفاق جلوگیری کنند. به همین خاطر در ابتدا موضوع گاز گرفتگی را مطرح نکرده و تنها اظهار می کردند حال چند تن از دانش آموزان نامساعد است و از گفتن دلیل این موضوع اظهار بی اطلاعی می کردند.

اما طبق گزارش منابع غیررسمی، منشا این حادثه گازگرفتگی و مسمومیت دانش آموزان با گاز CO بوده است. با حضور نیروهای اورژانس، کار مداوا روی دانش آموزان آغاز شد که پس از بررسی و معاینات شرایط 7 تن از دانش آموزان نگران کننده عنوان شد.

این 7 نفر با آمبولانس به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار منتقل شدند و مداوای نهایی روی آنها صورت گرفت.

هر چند گاه سوء مدیریت و بی کفایتی ها زمینه ساز وقوع این رخداد های ناگوار می شود، اما سوال اصلی اینجاست که بعد از حادثه تصادف راهیان نور و آتش سوزی شین آباد، ختم به خیر شدن این حادثه را باید به حساب خوش شانسی چه کسانی دانست؟ دانش آموزان و اولیاء آنها، یا مدیر مدرسه و وزیر محترم آموزش و پرورش؟!

16 دی 1391 
http://baztab.net/fa/news/20793

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر