۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

دختر بچه ۳ساله قربانی توهم مرد شیشه‌ای

مرد معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه پس از مصرف شیشه دچار توهم شد و با ضربات متعدد چاقو خواهر‌زاده خود را به قتل رساند.
به گزارش ایلنا، سرهنگ ایوب احمدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج استان البرز با اعلام این خبر گفت: ظهر روز سه شنبه سوم بهمن ماه در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری خانوادگی در ماهدشت کرج پلیس بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: بررسی‌های میدانی نشان داد یوسف ۲۱ ساله وقتی با خواهرش خدیجه دعوا می‌کند با عصبانیت زیاد و در حالی که توهم مصرف شیشه داشت به سمت خواهرش حمله کرده و وی را به باد کتک می‌گیرد. خدیجه به سختی خودش را از موج حملات بی‌رحمانه برادرش نجات می‌دهد غافل از اینکه دختر ۳ ساله‌اش به نام عارفه در محل دعوا جا مانده است.
سرهنگ احمدی با ابراز تاسف از وقوع این جنایت فامیلی گفت: یوسف که کنترلی روی خشم خودش نداشت وقتی خواهرش به صورت نیمه جان خودر را نجات می‌دهد، با چاقو به جان عارفه کوچولو می‌افتد و وی را به قتل می‌رساند. پلیس وقتی به صحنه رسید عارفه کوچولو بی‌جان به روی زمین افتاده بود. دایی جنایتکار در بالای سر جسد عارفه کوچولو دستگیر شد و جالب اینکه ادعا می‌کند هیچ جنایتی رخ نداده و خواهر زاده‌اش زنده است.
یوسف در اثر استعمال شیشه وتوهم آن فراموش می‌کند که چطور در فاصله چند دقیقه جنون مرگ چشمان وی را کور کرده و دست به چنین جنایتی هولناکی زده است.

08/11/1391
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=58469

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر